Vandaag hebben we goed doorgereden, de 500 km gingen goed vooruit. Al moet je onderweg nog 2 keer tanken. Da spel zuipt zo'n 25l/100km. Compleet crazy. De tank kan wel zo'n 200 liter meenemen, dus geen angst voor stivallen, maar bon. Een liter kost hier intussen ook al een 1,30 dollar dus dat gaat hier goed vooruit op de creditcard. We doorkruisen de Adirondacks en dat is echt prachtig. Bergachtig en vol met honderden plassen en meren. Vooral toerisme gericht op de 'outback reiziger'. Heel basic, veel hutten, kano's, en wildlife trails. Je waant je hier in de wereld van Davy Crocket, vissers en pelsenjagers. Het landschap is bos bos bos bos. Onze camping ligt midden in de natuur aan Lake Durant. Ieder plekje heeft maximale privacy en geeft je het gevoel alleen op een afgelegen plek te staan. Wij verwende Europeanen schrikken van het minste geritsel in de struiken en gezoem van onherkenbaar vliegende insecten. Maar het is hier genieten van oorverdovende stilte en onevenaarbare bosgeur. Als ik dat in een doosje kon meenemen...

We hebben wel al onze powerbanks opgebruikt, want de natuur is de natuur en licht komt hier alleen van de zon.